Maresme Servei d'Emprenedoria Consel Comarcal del Maresme
CCMCCM - Promoció EconòmicaPromoció EconòmicaCCM - Promoció Econòmica - Maresme servei d'emprenedoriaMaresme servei d'emprenedoriaCCM - Promoció Econòmica - Maresme servei d'emprenedoria - Formació - EmprenedoriaFormació - EmprenedoriaCCM - Promoció Econòmica - Maresme servei d'emprenedoria - Formació - Emprenedoria - Formació Maresme CapacitaFormació Maresme Capacita
  • Objectius

    curs de gestió administrativa...

    De l'emissió de la factura fins al cobrament d'aquesta hi ha un seguit de passos administratius i se'n deriven importants obligacions tributàries i d'informació.
    Amb aquest taller i des d'un punt de vista eminentment pràctic, se segueix el recorregut de dues factures (una emesa i una altra rebuda) per veure quines repercussions i obligacions se'n deriven. La finalitat és que l'empresari tingui una visió eminentment pràctica de tot el circuit, per tal que pugui adaptar el sistema funcional de la seva empresa de forma més adient.

    • -Conèixer l'esquema bàsic de circulació de la informació i les obligacions informatives i tributàries.
    • -Conèixer els requisits bàsics d'una factura, l'emissió, l'arxiu i les seves fases.
    • -Detallar i conèixer els impostos associats al tràfic mercantil.
    • -Detallar i conèixer les obligacions relacionades amb els treballadors i les treballadores.
    • -El subministrament de la informació.
    • -El control administratiu i la conciliació bancària.
  • Contingut

    Sessió 1

    • -Obligacions en funció de la forma jurídica de l'empresa.
    • -Obligacions en funció del volum de l'empresa.
    • -Entitats a les que hem d'informar.
    • -Perspectiva des del punt de vista de la persona autònoma.
    • -Factures emeses, factures rebudes.
    • -Factures nacionals, d'exportació i d'importació.
    • -Factures de serveis, de subministraments de productes.

    Sessió 2

    • -IVA
    • -IRPF
    • -Impost de societats
    • -Informatives, 347, operacions de més de 3000 euros.
    • -Informatives, 349, operacions intracomunitàries.

    Sessió 3

    • - Alta de l'empresa de la SS
    • -Alta del centre de treball
    • -Alta de treballadors i treballadores
    • -Cotitzacions
    • -El contracte de treball
    • -La nòmina
    • -La prevenció de riscos laborals

    Sessió 4

    • -La comptabilitat
    • -Informes de la comptabilitat
    • -El pressupost econòmic
    • -Les previsions de tresoreria
    • -Les estadístiques

    Sessió 5

    • -Control de la facturació, preus, albarans pendents facturar.
    • -Control dels cobraments, control de risc de clients.
    • -Control de factures de proveïdors, quantitats rebudes i preus.
    • -Control de marges
    • -Control dels consums
    • -Control de costos financers
    • -Control dels estocs
    • -Controls dels moviments de diners
    • -La conciliació bancària com a eina de control.
    • -Perspectiva des del punt de vista de la persona autònoma.
  • Referència
    T/EF10
  • Modalitat
    Presencial
  • Dates:
    9, 14, 16, 21 i 23 de novembre
  • Horari
    Dimarts i dijous de 15 a 19h
  • Hores
    20 hores
  • Lloc
    Maresme Centre de Negocis (Consell Comarcal del Maresme)
    - Davant Renfe Mataró -
  • Mataró
  • Dates d'inscripció
    20-10-2017
  • Data fi d'inscripció: 
    07-11-2017
  • Nombre de places
    15
  • Requisits d'accés
    Enviar fotocòpia DNI en el mateix mail que us farà arribar el document de pagament.
  • Com s'ha de fer la inscripció

    Emplenant el formulari que trobareu CLICANT AQUÍ

  • Cost
    40€
  • Forma de pagament
    Document d'autoliquidació. (S'enviarà per correu electrònic quan rebem la inscripció)
  • Entitat que realitza la formació
    Consell Comarcal del Maresme
  • Contacte
    mail: emprenedoria@ccmaresme.cat
  • Organitzen i col·laboren:
    Diputació de Barcelona
Informació publicada el 19 d'octubre de 2017