18.08.2017Consell Comarcal del Maresme - Tornar a portada  
Servei de l'Oficina d'Atenció al Consumidor del MaresmeAnimació en format flash
banner Agència catalana de Consum
banner escola de consum
banner Junta Arbitral del Consum de Catalunya
banner díptic de l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Maresme
Què és l'OCIC?
L´Oficina Comarcal d´Informació al Consumidor (OCIC) del Consell Comarcal del Maresme s´encarrega d´informar a les persones consumidores dels seus drets i deures i tramita les seves consultes, queixes, reclamacions, denúncies o sol·licituds d´arbitratge.

FUNCIONS:

  • Informar, orientar i assessorar persones consumidores
  • Tramitació de queixes, reclamacions, i denúncies
  • Mediació, inspecció i iniciació de processos sancionadors
  • Foment de l´arbitratge
  • Educació i formació en consum.
  • Desplegament a la comarca de les campanyes d´inspecció i de control sistemàtic programades periòdicament per l´Agència Catalana del Consum
Informació sobre les funcions de l'OCIC Maresme

Informació sobre les funcions de l'OCIC Maresme

Fitxer: OCICDiptic2010.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 683,21 kB

 
Consell Comarcal del Maresme - Pl. Miquel Biada, 1 - 08301 Mataró - Tel. 93 741 16 16 - Fax 93 757 21 12