Servei de l'Oficina d'Atenció al Consumidor del Maresme Consel Comarcal del Maresme
CCMCCM - Benestar SocialBenestar SocialCCM - Benestar Social - Servei de l'Oficina d'Atenció al Consumidor (OCIC)Servei de l'Oficina d'Atenció al Consumidor (OCIC)CCM - Benestar Social - Servei de l'Oficina d'Atenció al Consumidor (OCIC) - Què és l'OCIC?Què és l'OCIC?
L´Oficina Comarcal d´Informació al Consumidor (OCIC) del Consell Comarcal del Maresme s´encarrega d´informar a les persones consumidores dels seus drets i deures i tramita les seves consultes, queixes, reclamacions, denúncies o sol·licituds d´arbitratge.

FUNCIONS:

  • Informar, orientar i assessorar persones consumidores
  • Tramitació de queixes, reclamacions, i denúncies
  • Mediació, inspecció i iniciació de processos sancionadors
  • Foment de l´arbitratge
  • Educació i formació en consum.
  • Desplegament a la comarca de les campanyes d´inspecció i de control sistemàtic programades periòdicament per l´Agència Catalana del Consum
Informació sobre les funcions de l'OCIC Maresme

Informació sobre les funcions de l'OCIC Maresme

Fitxer: OCICDiptic2010.pdf

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 683,21 kB