Ajuts de menjador escolar | curs 2025-2026

TERMINIS I FORMES DE PRESENTACIÓ

ON S’HA DE FER LA SOL·LICITUD: L’ajut individual de menjador escolar s’ha de sol·licitar al municipi d’empadronament de l’alumnat. En cas de canvi de comarca, al municipi d’escolarització. Sempre seguint els mateixos criteris que els alumnes empadronats.

QUAN S’HA DE FER LA SOL·LICITUD: Cada municipi estableix les dates de recollida i forma (telemàtica, presencial amb cita prèvia, sense cita prèvia…). Consulteu les indicacions de cada localitat:

informació a alella.cat

Del 19 al 23 de maig

Informació a arenysdemar.cat

Informació a arenysdemunt.cat

Del 19 de maig al 6 de juny

Més informació a argentona.cat

Informació a cabrerademar.cat

Del 12 al 30 de maig

Més informació a cabrils.cat

Informació a caldetes.cat

Del 5 al 15 de maig

Presencialment, lliurant la documentació a l’Àrea de Política Social, a les aules del Centre Obert, de dilluns a divendres de 9.30h a 13.00h. Els dilluns 5 i 12 també de 16h a 18h

Telemàticament,

Més informació

Del 12 al 30 de maig

Presencialment, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 hores i dijous també de 17.00 a 19.00 hores.

Telemàticament, a través d’instància en línia

Més informació

Del 12 de maig al 13 de juny

Presencialment, al registre general de l’Ajuntament de Dosrius amb la sol·licitud degudament omplerta i la documentació requerida.

Telemàticament, a dosrius.cat

Més informació

Informació a ajmalgrat.cat

Del 12 al 23 de maig

Telemàticament, a través del Portal de Tràmits de l’Ajuntament

Presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de dilluns a divendres, de 8:30 a 14 h, i els dijous també a la tarda de 16 a 19 h. Igualment es pot demanar cita a través del canal de WhatsApp de l’Ajuntament (673 638 003) o de la pàgina web www.elmasnou.cat/cita-previa.

Més informació

Famílies que van presentar sol·licitud d’ajut de menjador escolar el curs 2024-2025. A partir del 16 de maig rebran un missatge SMS

Si no han canviat substancialment la seva situació respecte la del curs anterior (sense canvis en separació o custòdia de menors) aquest missatge SMS els permetrà confirmar per internet la seva petició d’ajut per al curs 2025-2026.

Famílies que no van presentar sol·licitud d’ajut de menjador escolar el curs 2024-25, o famílies que han canviat la seva situació en relació amb la custòdia de menors o separacions respecte al curs 2024-25

En aquests casos, hauran de fer una nova sol·licitud (una sola sol·licitud per família),
que es podrà presentar:

  • ON-LINE (preferentment): del 16 de maig al 6 de juny de 2025, ambdós inclosos, a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Mataró (https://seu.mataro.cat).
  • PRESENCIALMENT: del 26 de maig al 6 de juny de 2025, ambdós inclosos, amb cita prèvia obligatòria, a les Oficines d’atenció i assistència a la ciutadania de Cerdanyola, Rocafonda i Centre (plaça de la Muralla).

La cita prèvia es podrà concertat a partir del 22 de maig de 2025 per internet a www.mataro.cat/citaprevia o trucant al Telèfon d’Atenció Ciutadana 010, gratuït (900 859 009 si es truca des de fora de Mataró)

** Les sol·licituds estaran disponibles en paper a les Oficines d’atenció i assistència a la ciutadana de Cerdanyola, Rocafonda i Centre (plaça de la Muralla) a partir del 22 de maig de 2025.

** En la sol·licitud és necessari informar del número IDALU de l’infant sol·licitant. Si és
la primera vegada que sol·liciteu ajut menjador per un menor i no disposeu d’aquest
codi, el podeu consultar al següent enllaç http://educacio.gencat.cat/es/tramits/tramits-
temes/identificador-alumne o demanar-lo a l’escola.

Del 12 al 30 de maig

Més informació a: montgat.cat

Del 9 al 30 de maig

Més informació a: orrius.cat

Informació a: palafolls.cat

Del 26 de maig al 13 de juny

Més informació: pinedademar.cat

Del 12 de maig al 13 de juny

Presencialment, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà sol·licitant cita prèvia al telèfon 93 693 15 15

Telemàticament, adjuntant la documentació a instància al Portal de Tràmits de l’Ajuntament de Premià de Dalt

Del 5 al 30 de maig

Telemàticament, a l’Oficina Virtual de Tràmits. Si es necessia assistència, es pot demanar al telèfon 93 595 50 92 de dilluns a divendres de 8h a 20h o enviant un correu a oac360@premiademar.cat.

Presencialment, a l’Oficina d’Atenció Ciutadana demanant cita prèvia a través del web de l’Ajuntament.

Més informació

Del 12 al 28 de maig

Presencialment, a l’OAC de l’Ajuntament

Telemàticament, mitjançant instància genèrica al portal de tràmits de la web municipal: stasusanna.cat

Infomració a: stcebria.cat

Del 5 al 23 de maig

Més informació: santiscle.cat

Del 5 al 30 de maig

Més informació: santpol.cat


Del 23 d’abril al 23 de maig

Presencialment, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà amb cita prèvia a través de tordera.cat o trucant al 93 764 37 17

Telemàticament

Més informació: teia.cat

Més informació: www.tiana.cat

Del 5 al 16 de maig

Presencialment a les dependències de Serveis Socials (edifici de l’Espai 9 Centre)

Més informació: www.vilassardemar.cat