Ja podeu accedir a les diferents ponències presentades a les jornades: “Els ajuntaments davant de la crisi: tres iniciatives per optimitzar i estalviar recursos públics” que s’han celebrat a Tecnocampus Mataró-Maresme. El Consell Comarcal del Maresme ha organitzat aquestes jornades per plantejar diferents alternatives i canvis en el model de treball de les administracions locals per afrontar els nous reptes que planteja l’actual conjuntura econòmica.
PONÈNCIES presentades a les jornades: Els ajuntaments davant de la crisi: tres iniciatives per optimitzar i estalviar recursos públics |
|
Ponència marc: “L’excel·lència en la gestió com a centre de les prioritats polítiques dels nous ajuntaments”, a càrrec d’Eladi Torres, gerent del CCM | CLIQUEU AQUÍ |
TAULA RODONA: ESTRATÈGIES DE COOPERACIÓ MUNICIPAL: MILLOR JUNTS QUE SEPARATS |
|
Presentació de l’estudi “Mancomunació de serveis, gestió supralocal i sistemes col·laboratius entre municipis”, a càrrec de Lluís Inglada, director de l’Àrea de Territori, Infraestructures i Medi Ambient de l’Institut Cerdà | CLIQUEU AQUÍ |
TAULA RODONA: LES COMPRES AGREGADES: SUMAR PER MILLORAR |
|
Les compres agregades, a càrrec d’Imma Pruna, cap de Compres i Contractació de l’Ajuntament de Mataró | CLIQUEU AQUÍ |
Les compres agregades del Consell Comarcal del Maresme, a càrrec de Javier Cisneros, coordinador de Territori i Sostenibilitat del Consell Comarcal del Maresme | CLIQUEU AQUÍ |
Ponència de Joan Miquel Piqué, director de Localret | CLIQUEU AQUÍ |
TAULA RODONA: LA GESTIÓ DE LES PERSONES EN TEMPS DE CRISI: |
|
Excel·lència professional i increment de la productivitat: el model del Consell Comarcal del Maresme, a càrrec de Sandra Marín, responsable d’Organització i Qualitat del Consell Comarcal del Maresme | CLIQUEU AQUÍ |
El mètode de gestió per competències professionals aplicat al Consell Comarcal del Maresme, a càrrec d’Albert Calderó, consultor d’Estratègia Local i responsable tècnic extern del projecte | CLIQUEU AQUÍ |
La gestió de recursos humans per competències: una experiència municipal sis anys després, a càrrec de Maria Carme Noguer, coordinadora de Recursos Humans i Organització de l’Ajuntament de Manlleu |
CLIQUEU AQUÍ |