Mataró compta des del passat dimarts, 5 de març i fins el 2 d’abril, amb una exposició repartida per tot el territori de la ciutat, utilitzant part del mobiliari urbà: 21 mupis i marquesines d’autobús. Aquesta exposició està organitzada pel Patronat Municipal de Cultura i l’Associació per a la Cultura i l’Art Contemporani de Mataró (ACM) i la col˙laboració del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
La proposta, “Advertising. Intervencions a l’espai públic”, compta amb la participació de 20 artistes de diferents procedències: Japó, Mèxic, Alemanya, França, Colòmbia, Madrid, Tailàndia, Bèlgica, Madrid, Barcelona i Mataró. La mostra pretén modificar temporalment els missatges unidireccionals de la publicitat i recuperar aquests espais, els mupis i les marquesines, com a llocs per a la reflexió, el dubte, la crítica, la paradoxa o la simple bellesa gratuïta.
Amb l’exposició també s’ha previst l’edició d’un catàleg amb les fotografies de totes les propostes i textos crítics sobre el tema, a càrrec de Delícia Burset, comissària de l’exposició, i Martí Peran, crític i professor d’estètica de la Universitat de Barcelona.
Inici La Comarca L’exposició “Advertising. Intervencions a l’espai públic” que es pot veure a Mataró...