El Museu del Càntir ha rebut una subvenció de 3.005,6 euros (unes 500.000 pessetes) de la Fundació Caixa de Catalunya. Aquests diners es pensen dedicar al finançament de la publicació del catàleg de l’exposició “Imatges del càntir”, actualment al segon pis de l’estatge del museu.
Hem de felicitar-nos, un cop més, per haver rebut aquest ajut econòmic que ens permetrà millorar els serveis que dóna el Museu del Càntir.
Una vegada més la política de demanar subvencions a totes les entitats públiques i privades que en concedeixen ha donat els seus fruits. En aquest cas la que es va demanar a la Fundació de la Caixa de Catalunya en la Convocatòria d’ajuts 2002 per a la realització d’activitats culturals.
Ben cordialment
Antoni Soy
Alcalde i Regidor de Mitjans de Comunicació.
Ajuntament d’Argentona.