INSCRIPCIONS: Fins el 5 de novembre de 2010. Cal emplenar el formulari que trobareu clicant aquí
Dins les accions de suport a les persones emprenedores i de consolidació de les empreses del territori, el Maresme Centre de Negocis, depenent del Consell Comarcal del Maresme, ha organitzat un taller gratuït adreçat a emprenedors i empresàris/es de recent creació sobre la fidelització del client.
El taller es desenvoluparà en 3 sessions de 4 hores que es duran a terme a les instal·lacions de Maresme Centre de Negocis (Passeig del Callao s/n de Mataró) els dilluns 8, 15 i 22 de novembre de 2010. El taller serà impartit per Joan Elias (IAC Comunicació).
L’objectiu és conscienciar sobre la importància d’assegurar un bon servei al client per part de les organitzacions i conèixer els elements que, des d’un vessant empresarial, s’han de tenir en compte.
{N}CONTINGUTS{N}
El servei al client en l’actualitat
Entendre la societat-mercat: el que passa a la societat té conseqüències en el mercat i viceversa
Per comprendre què volen els clients s’ha de comprendre la seva vida quotidiana
Les quatre grans demandes dels clients avui
La resposta de les empreses
Gestionar des de la utilitat
Les 10 claus per a la correcta atenció al client
Sistemes d’avaluació de la satisfacció del client
Diagnosticar el servei al client
Reptes pel servei al client del segle XXI
Data: 2010-11-08
Lloc: Maresme Centre de Negocis (Passeig del Callao s/n de Mataró)
Ho organitza: Maresme Centre de Negocis
Preu: gratuït
Tipus d’acte: -8-