Costa de Barcelona-Maresme al Saló Internacional de Turisme de Catalunya

  


La marca turística Costa de Barcelona-Maresme es promocionarà un any més en el Saló Internacional de Turisme de Catalunya que se celebra a la ciutat comtal del 15 al 18 d’abril. Al costat del mostrador de la ciutat de Barcelona, el Maresme intentarà convèncer els visitants que som una destinació de proximitat on hi ha activitat i bones ofertes de lleure per gaudir-ne tot l’any.


Per al Maresme comença una temporada on pot oferir dos dels seus emblemes gastronòmics: les maduixes i els pèsols. Aquests seran un dels elements primordials que es divulgaran des del mostrador del Consorci de Promoció Turística. I és que la gastronomia és un dels principals incentius que mou el visitant de proximitat a conèixer noves destinacions. Per acostar la gastronomia del Maresme als visitants, s’han programat, en col·laboració amb el Gremi de restauració,una degustació del Plat de Mataró amb sèpia i patates (divendres 16 d’abril) i el dissabte, seran les puntaires d’Arenys de Munt les que representaran la cultura i les tradicions del Maresme. També, amb l’arribada del bon temps, les platges i el mar es converteixen en un dels principals reclams per als visitants i en aquest terreny el Maresme també disposa d’una àmplia oferta de ports i platges. Per donar-les a conèixer, el Consorci ha reeditat l’opuscle que recull les característiques de la sorra, de les aigües, els accessos i els serveis que ofereixen les diferents platges dels municipis costaners i que es presentarà en el SITC. A més, els visitants podran participar en concursos on diverses empreses de la comarca aporten destacats premis: Activ Natura, els rucs del Corredor, IPSO Aventuras, Marineland, Rucs del Far…etc. Dins de l’espai professional, la marca Costa de Barcelona-Maresme també hi serà present. El dijous, dins el bloc 3 Reptes i iniciatives institucionals per a la innovació i sostenibilitat, el president del Consorci, Josep M. Juhé, serà l’encarregat de pronunciar la conferència “Costa de Barcelona-Maresme: l’evolució d’una marca”.