El Maresme es promociona a Fitur amb la nova marca turística

 


La nova marca turística de la comarca: Costa de Barcelona-Maresme ha arribat a Madrid. Fins el 3 de febrer, els professionals que passin per Fitur, la Fira Internacional de Turisme, trobaran un còrner encapçalat per la nova marca que promociona els atractius turístics dels diferents municipis de la comarca.


Fitur és una fira professional i el públic s’interessa bàsicament pels allotjaments i les disponibilitats de cada territori. A banda d’aquestes informacions, el Maresme també hi aporta material complementari amb la finalitat que els interessats puguin disposar d’informació relativa a les diverses i variades activitats de les quals poden gaudir els turistes. Els visitants que s’acosten a l’estand del Maresme són atesos per empresaris del sector, per tècnics municipals i per responsables de les oficines de turisme de l’Alt Maresme (Calella, Santa Susanna, Malgrat de Mar i Pineda de Mar). Aquest personal, però, facilitarà informació turística de tota la comarca. Activitats a Fitur SICTED: Santa Susanna rebrà el dia 31, de mans de la Secretaria General de Turisme, el diploma que acredita el municipi com a destinació que ha treballat i ha certificat empreses al 2007 dins el Sistema Integral de Qualitat Turística en Destí (SICTED). Aquest any, s’està treballant a banda de Santa Susanna, amb Calella, Malgrat de Mar i Pineda de Mar perquè aquests municipis puguin aconseguir abans de l’estiu aquestes certificacions de les entitats adherides. El Consorci de Turisme del Maresme, Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona estan coordinant aquest projecte.
Destinació de Turisme Esportiu: Santa Susanna presentarà també el seu nou certificat, atorgat a finals d’any 2007 per Turisme de Catalunya, com a Destinació de Turisme Esportiu.
Marca de destí familiar: Calella, Malgrat de Mar i Pineda de Mar presentaran també les seves novetats entorn a la marca de destí familiar, així com les seves guies d’allotjament i informació més local.