El Maresme es promociona turísticament a Berlín

Del 5 al 9 de març

 


La marca turística Costa de Barcelona-Maresme estarà present aquesta setmana a la fira ITB de Berlín, un dels events de promoció turístca més rellevants a l’àmbit europeu. A l’edició de 2007, va rebre la visita de 108.000 professionals i d’uns 180.000 particulars.


El Maresme torna a assistir a la fira ITB després d’haver estat quatre anys sense fer-ho. Aquesta vegada, però, anirà a Berlín sota el paraigua de la nova marca turística que situa la comarca com a un territori proper a Barcelona. Costa de Barcelona-Maresme disposarà d’un còrner dins l’estand de Turisme de Catalunya, on els tècnics dels municipis de Calella, Pineda de Mar, Santa Susanna i Malgrat de Mar atendran les peticions d’informació i on els professionals del Maresme tancaran contractes amb els principals touroperadors alemanys. A nivell de contingut, el Consorci de Promoció Turística del Maresme ha aportat fulletons i informació general de la comarca, mentre que els municipis de l’Alt Maresme han dut material per a poder tancar contractes. La ITB se celebrarà del 5 al 9 de març. Els dos primers dies la fira estarà oberta per al públic professional i els dos darrers atendrà aquells visitants interessats en programar les seves vacances. Aquest és el tercer certamen firal al que assisteix la marca Costa de Barcelona-Maresme en el que portem d’any. El seu pas per Fitur (Madrid) i per Toulouse (França) va ser força positiu. A les dues es va detectar un interés creixent dels visitants per conèixer l’oferta de turisme familiar. Pel que fa a activitats de lleure, van tenir molt d’èxit les guies de gastronomia i el fulletó de les rutes.