500 voluntaris al Mig Challenge del 16 de maig

Un euro de cada inscripció anirà destinat a la Fundació ELA

  


Avui s’ha presentat la samarreta que portaran els 500 voluntaris que el proper 16 de maig treballaran perquè el Segon Mig Challenge Costa de Barcelona Maresme sigui un èxit. El president del Consell Comarcal, Josep Jo, el vicepresident 1er i alcalde de Premià de Dalt, Joan Baliarda, el Vicepresident 2n i alcalde d’Alella, Andreu Francisco, el president del Consorci de Turisme del Maresme i alcalde de Calella, Josep M. Juhé, el director de Relacions Institucionals de l’Agència Catalana de Turisme, Jordi Secall, el representant de l’Obra Social de La Caixa, Josep Llorens i el director de cursa, Agustí Pérez han estat els primers en lluir-la.


La filosofia Challenge va més enllà de l’esdeveniment esportiu. Aplega els valors de l’esforç, de la participació i de la solidaritat. Aquests conceptes s’han donat cita a l’acte celebrat al Centre d’Acollida Turística de Teià on l’Obra Social de la fundació La Caixa ha destacat el paper que hi juga el voluntariat en el desenvolupament d’esdeveniments tant complexos com el triatló Challenge. De fet, els tiatletes que hi van prendre part en el Challenge del passat 3 d’octubre van fer un reconeixement públic de la dedicació i la bona feina que havia fet el voluntariat. El proper 16 de maig, 500 voluntaris es distribuiran al llarg dels diferents circuits (natació, bicicleta i cursa a peu) per ajudar tant als corredors com al públic. Se’ls coneixerà perquè portaran una samarreta identificativa de color taronja. El Challenge amb la Fundació ELA El vessant solidari del Challenge Costa de Barcelona-Maresme se centra aquest 2010 en la Fundació Catalana d’ELA (Esclerosi Lateral Amiotròfica). 1 euro de cada inscripció (tant del Mig Challenge com de la prova de llarg recorregut) anirà destinat a aquesta fundació que, segons ha explicat el seu president, Enric Mª Valls, intenta millorar la qualitat de vida dels afectats i donar suport a les famílies del voltant de 400 malalts que hi ha a Catalunya. Valls ha agraït la implicació del Challenge amb l’ELA. El Challenge i la Promoció Turística L’Agència Catalana de Turisme també ha apostat pel triatló Challenge Costa de Barcelona-Maresme pel seu potencial com a dinamitzador turístic. El Director de Relacions Institucionals de l’Agència Catalana de Turisme, Jordi Secall ha destacat que la celebració d’actes esportius de rellevància internacional, com el Challenge, donen un valor afegit a les zones turístiques i les rellancen com a destiancions de qualitat.