ATENCIÓ I COMUNICACIÓ AL CLIENT /A

Nom de l’entitat Ajuntament Premià de Mar Enllaç a l’acció https://premiademar.cat/ambit.php?id=116 Sector/especialitat professional Comerç Municipi on es realitza el curs/acció Premià de Mar Nom del centre on s’imparteix

Fàbrica del Gas


Adreça Joan XXIII 2-8 Data d’inici 14-04-2020 Data de finalització 12-05-2020 Horari (dies de la setmana i hores/dia) de dimarts a divendres, de 9-14h Total d’hores 80h Requisits d’accés Prioritàriament persones aturades Certificat que assoleix l’assistent un cop finalitzada l’acció acreditació curs atenció i comunicació amb el client Termini d’inscripció 24/03/20 Com s’ha de fer la inscripció?

Cal fer la inscripció:
https://premiademar.cat/ambit.php?id=116

Documentació a lliurar Dni, Currículum Més documentació L´objectiu del curs és capacitar als i les alumnes amb els coneixements necessaris per desenvolupar una correcta atenció al client donant especial importància a treballar les soft skills: actituds, auto-determinació, capacitats de comunicació, de treball en equip, de pensament crític, resolució de conflictes i molts altres aspectes importants, que promocionin la inserció laboral.