El Maresme estrena la seva nova marca turística a la fira de Saragossa

De l’10 al 14 d’octubre

 


El Maresme comença a promocionar la seva nova marca turística “Costa de Barcelona-Maresme” a la fira Aratur de Saragossa que se celebra del 10 al 14 d’octubre. El Consorci de Turisme tindrà un estand propi en el qual donarà a conèixer les diferents alternatives de lleure de les quals disposa el nostre territori per fer més agradable d’estança entre nosaltres dels turistes.


Després de la bona acollida que va tenir el Maresme a l’edició de l’any passat entre els visitants que van assistir a la fira Aratur que se celebra a Saragossa coincidint amb la festivitat del Pilar, el Consorci de Turisme hi torna aquest any amb l’objectiu de potenciar la nostra comarca com a destinació de turisme de proximitat. Els aragonesos ja tenen Catalunya en el seu punt de mira com a destí vacional, però solen triar la zona de la Costa Daurada. El Maresme vol mostrar-se també com a una destinació propera que disposa d’una àmplia infraestructura d’allotjaments i d’una variada oferta de lleure: rutes de senderisme, turisme actiu, festes i fires, turisme gastronòmic, platges…etc. L’estand del Maresme està ubicat dins l’espai de Catalunya. Després de l’aprovació per part de la Junta del Consorci, ja no s’utilitzarà la marca “Costa del Maresme” sinó la de “Costa de Barcelona-Maresme” que vol ajudar a situar geogràficament el nostre territori tot aprofitant la seva proximitat a la ciutat comtal que és el principal reclam turístic de Catalunya, sobretot a l’estranger.