La destinació “Costa del Maresme” rep una bona acollida a la fira Expovacaciones de Bilbao

 


La destinació turística Costa del Maresme comença a tenir identitat propia entre el públic d’Euskadi. Almenys, aquesta és la impressió del Consorci de Promoció Turística després de participar a la fira Expovacaciones celebrada a Bilbao. Durant els quatre dies del certamen, centenars de persones s’han acostat a l’estand maresmenc per sol·licitar informació de l’oferta turística de la nostra comarca.


El principal punt d’interés dels visitants era trobar una destinació turística on poder gaudir del sol i les platges, en un entorn no massificat i proper a Barcelona. Condicions aquestes que compleix la nostra comarca, que, a més, comença a ser identificada geogràficament com a una destinació amb característiques diferents a la Costa Brava. Una bona part de les persones que es van acostar a l’estand del Consorci de Turisme del Maresme ubicavan perfectament els límits de la comarca i tenien referències de la seva oferta. A més, la Costa del Maresme comença a ser un referent per a les famílies que busquen una destinació turística que respongui a les necessitats de lleure dels adults, però també dels nens. En aquest sentit, l’oferta de municipis com Santa Susanna i Calella és un important referent. De fet a Catalunya només hi ha tres municipis especialitzats en aquest tipus de turisme i dos d’ells estan ubicats a la nostra comarca. A més, Malgrat de Mar i Pineda de Mar estan en procés de certificació com a municipis de turisme familiar. El Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme fa una valoració molt positiva de l’acollida que ha tingut la marca Costa del Maresme entre els visitants d’Expovacaciones, tota vegada que el públic s’ha mostrat molt receptiu. L´últim dia de fira ja s’havia distribuit tot el material promocional general de la comarca.