Prescriptors turístics es familiaritzen amb la DO Alella, Picasso i el Maresme modernista

  


El Consorci de Promoció Turística ha obert una nova via per donar a conèixer les rutes i els productes turístics de la destinació Costa de Barcelona-Maresme. Es tracta de jornades de familiarització adreçades a recepcionistes d’allotjaments turístics, informadors/es turístics i personal que té un contacte directe amb els visitants.


El personal d’atenció al públic dels establiments turístics és sovint el punt de referència al qual s’adrecen els visitants per cercar informació i orientació respecte a les activitats complementàries que es poden dur a terme en el territori. Amb l’objectiu que puguin conèixer de primera mà diverses ofertes que ofereix el Maresme i poder assessorar millor als turistes, el Consorci de Promoció Turística ha posat en marxa les jornades de familiarització, en el decurs de les quals els professionals realitzen les rutes i visites que després promocionaran entre els turistes. La primera d’aquestes jornades de familiarització es va realitzar la setmana passada i va comptar amb l’assistència d’una vintena de professionals d’establiments turístics de la comarca. Van descobrir obres úniques de Pablo Picasso que es troben a la Fundació Palau de Caldes d’Estrac; van tenir contacte directe amb part del Maresme modernista visitant la Casa Museu Domènech i Montaner de Canet de Mar i fent la ruta audioguiada de Mataró; i es van remuntar a l’època romana quan van visitar la Cella Vinària del CAT de Teià on van conèixer el procés romà d’elaboració del vi. La valoració d’aquesta primera jornada de familiarització va ser molt positiva i el Consorci n’organitzarà més en diferents èpoques de l’any.