Obert el procés participatiu per a l’elaboració de les cartes de serveis de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic del Consell Comarcal del Maresme

Fins a l’11 de desembre de 2025

El Consell Comarcal del Maresme aposta per un model de millora contínua i per això s’està dotant de cartes de serveis, un instrument que permet informar, establir uns compromisos envers els usuaris i retre comptes a partir d’una avaluació.

Els primers serveis comarcals que compten amb carta de serveis són els integrats a l’Àrea de Governança, Transparència i Serveis Interns (Assistència als municipis en matèria d’administració electrònica i innovació, Assistència als municipis en matèria de transparència i bon govern, Identitat digital, Oficina d’Assistència en Matèria de Registre i Serveis electrònics)

A aquests, se sumaran 4 serveis de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic:

  • Emprenedoria i empresa
  • Ocupació i inserció laboral
  • Observatori de Desenvolupament Local del Maresme
  • Servei Comarcal de Consum

Per a cadascun d’aquests serveis es descriu el seu abast i les línies de serveis incloses, així com els responsables, els compromisos i estàndards mínims de qualitat, les condicions d’accés al servei, les mesures de reparació o correcció en cas d’incompliment, els drets i deures de les persones usuàries, el règim econòmic aplicable, el procediment per presentar queixes i suggeriments, quant i com s’ha de demanar, la normativa, i les vies per obtenir informació.

Prèvi a l’elaboració d’aquestes cartes de serveis, el Consell Comarcal ha obert un període de consulta pública.

Totes les persones interessades en aportar propostes i suggeriments ho poden fer fins a l’11 de desembre en el portal de participació.