El Consell Comarcal del Maresme recollirà les reclamacions dels ciutadans afectats pel tall de subministrament elèctric

  


Diversos municipis de la comarca del Maresme han patit greus talls de subministrament elèctric des de la nevada del passat dilluns. Encara avui hi ha zones de la comarca que continuen sense llum amb els conseqüents danys i perjudicis per a particulars, comercials, empresaris i per a les pròpies administracions. El Consell Comarcal ha activat un servei especial d’atenció als afectats per recollir les seves queixes i reclamacions.


Segons ha informat Endesa Distribuidora al Consell Comarcal, la companyia espera poder restablir el servei elèctric al llarg d’avui, excepte a algunes urbanitzacions de municipis de la comarca. Aquest matí encara hi havia 1.200 punts de subministrament del Maresme sense corrent. Segons les dades facilitades per Endesa, els ciutadans afectats són Sant Pol (parcialment), Sant Iscle de Vallalta (zona d’urbanitzacions), Sant Cebrià de Vallalta (urbanitzacions i núcli urbà en un 23% de les pòlisses), Palafolls i Tordera en un 10% dels punts de subministrament, Pineda de Mar, Calella i Santa Susanna en el 5% i Malgrat de Mar en el 2%. Els ciutadans afectats pel tall elèctric que vulguin presentar una reclamació es poden posar en contacte amb l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor (OCIC). Hauran de fer arribar les seves dades personals i la relació de danys que han patit. El Consell Comarcal posarà en coneixement de la companyia elèctrica distribuidora i de l’Agència Catalana del Consum el conjunt de queixes rebudes i informarà als damnificats del protocol a seguir per intentar rebre una compensació. Poden contactar-hi per diferents vies: Formulari web: emplenant el formulari que es troba a la pàgina web del Consell Comarcal del Maresme:
www.ccmaresme.cat

-Telèfon: 93 741 16 18
-Correu electrònic:  
consum@ccmaresme.cat Els ciutadans també poden contactar amb la seva oficina municipal de referència per informar-se dels seus drets com a consumidors. A la comarca del Maresme, hi ha les següents OMIC’s: OMIC DE CALELLA Plaça Constitució, 9 08370 – CALELLA Telf.: 937 663 030 FAX: 937 660 576 Adreça electrònica: {E}contreraslo@calella.cat{|}contreraslo@calella.cat{E} Horari d’atenció al públic: Tots els dimecres de 11 a 14. Cal cita prèvia.
-{N}OMIC DE CANET DE MAR{N} Riera Gavarra, s/n Vil·la Flora 08360 – CANET DE MAR Telf.: 937 954 625 FAX: 937 943 198 Adreça electrònica:{E}omic@canetdemar.cat{|}omic@canetdemar.cat{E} Horari de visites: tots els dilluns de 10 a 13h (cita prèvia concertada)
-{N}OMIC DE MATARÓ{N}mic de Mataró Cuba, 47 08302 – MATARÓ Telf.: 937 582 300 FAX: 937 582 302 Adreça electrònica: 
omic@ajmataro.cat
-{N}OMIC DE MONTGAT{N}Omic de Montgat Sant Antoni Maria Pare Claret, s/n 08390 – MONTGAT Telf.: 934 690 808 FAX: 934 693 504 Adreça electrònica: {E}consummontgat@diba.cat{|}consummontgat@diba.cat{E} Horari d’atenció al públic: Tots els dimecres de 9 a 14 hores (cal demanar hora).
-{N}OMIC DE PINEDA DE MAR{N} Plaça de Catalunya, 1 08397 – PINEDA DE MAR Telf.: 93 767 15 60 FAX: 93 767 12 12 Adreça electrònica: {E}consum@pinedademar.cat{|}consum@pinedademar.cat{E}
-{N}OMIC DE PREMIÀ DE DALT{N} Pl. de la Vila, 1 08338 – PREMIÀ DE DALT Telf.: 900 121 814 937 523 186 FAX: 937 523 300 Adreça electrònica: {E}ajuntament@premiadedalt.org{|}ajuntament@premiadedalt.org{E}
-{N}OMIC DE PREMIÀ DE MAR{N} Joan XXIII, 2-8 (antiga fabrica de gas) 08330 – PREMIÀ DE MAR Telf.: 937 529 190 FAX: 937 517 066
-{N}OMIC DE TORDERA{N} Pl. Concòrdia, s/n 08490 – TORDERA Telf.: 937 643 717 FAX: 937 643 853
-{N}OMIC DE VILASSAR DE MAR{N} Santa Eulàlia, 40 08340 – VILASSAR DE MAR Telf.: 937 540 500 FAX: 937 540 501 Adreça electrònica:{E}omic219@vilassardemar.org{|}omic219@vilassardemar.org{E} Horari de visites: dilluns i dimecres de 16 a 19h i dijous d’11 a 14h (cita prèvia concertada)
-{N}OMIC DEL MASNOU{N} Carrer Pujadas Truch, 1A (Edifici Centre) 08320 – EL MASNOU Telf.: 935 407 440 FAX: 935 407 446 Adreça electrònica:{E}omic@elmasnou.net{|}omic@elmasnou.net{E}{.C}