ACTUALITZACIÓ: Preguntes sobre l´ús de les targetes moneder de les beques de menjador

 


  • ACTUALITZACIÓ: Una via per resoldre part de les incidències de funcionament de les targetes que no són operatives és a través dels caixers automàtics de CaixaBank. En el moment que es realitza una operació per consultar el saldo o veure les operacions que s’han realitzat, es restauren les dades i la targeta torna a estar operativa


          També podeu consultar el saldo mitjançant la web: www-moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments





  • .Ja tinc la targeta. L´he d´activar?


No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.



  •  Amb quin saldo ve carregada la targeta?


Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40€. En cas d´allargar-se el tancament dels centres, se us recarregarà automàticament a raó de 4€ per dia de tancament dels centres.



  •  Quin import puc pagar amb la targeta?


L´import que tingueu disponible a cada moment, si es fa una compra superior donarà un error al datàfon



  • . Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta? 


Pots consultar el saldo i moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank i mitjançant la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.



  • Si l´import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer? 


Demana a l´establiment que et fraccioni la compra en 2 pagaments, un del saldo disponible  que podràs pagar amb aquesta targeta i la resta la pots pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.



  •  El datàfon m´ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?


Prem directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.



  •  El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir? 


És un error de classificació de comerç, vol dir que no és un comerç d´alimentació i per tant no es pot procedir amb la compra.



  • Puc treure els diners del saldo a un caixer?


No, l´ús de les targetes és exclusivament per compres de productes bàsics a qualsevol establiment d´alimentació.


 Fins quan puc utilitzar la targeta? 


Les targetes tenen un període de caducitat d´un any, per tant, pots gastar el saldo durant tot aquest període.



  •  Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?


No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.



  •  He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar? 


ACTUALITZACIÓ: No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l´estat d´alarma. Podeu consultar el saldo als caixers automàtics de l’entitat financera, o bé mitjançant la web: www-moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments




  • Tinc una incidència durant el pagament que no apareix a aquesta llista, què puc fer?


Truca a l´Atenció al Client de CaixaBank al 900 404 090. Quan et demani el DNI facilita el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE


ACTUALITZACIÓ: Una via per resoldre part de les incidències de funcionament de les targetes que no són operatives és a través dels caixers automàtics de CaixaBank. En el moment que es realitza una operació per consultar el saldo o veure les operacions que s’han realitzat, es restauren les dades i la targeta torna a estar operativa.


NOVETAT: PREGUNTES I RESPOSTES (en àrab)