Curs: Millorem la promoció i venda dels Productes de la Terra

Contingut

El Consell Comarcal del Maresme, amb el suport de la Diputació de Barcelona, ha organitzat el curs: Millorem la promoció i venda dels Productes de la Terra per ajudar els productors de la comarca a comercialitzar els seus productes. Es tracta de dues sessions de 4 hores cadascuna on especialistes explicaran els canals de distribució i venda i les tècniques de promoció i venda dels productes.

 

Públic Empresaris de Productes de la Terra Maresme Modalitat presencial Horari 11 de desembre de 2012, de 15:00h a 19:00h i 18 de desembre de 15:30h a 19:30h Dates: Dimarts 11 i 18 de desembre Lloc Sala de Plens del Consell Comarcal del Maresme Data fi d’inscripció 2012-12-04 Requisits d’accés

Cal emplenar el formulari d’inscripció que trobareu CLICANT AQUÍ

Cost subvencionat al 100% pel Consell Comarcal del Maresme i la Diputació de Barcelona Entitat que realitza la formació Coordinació: Fundació Centre de Desenvolupament Rural Integrat de Catalunya (CEDICRAT). Docents: Marta Rancaño (CEDRICAT) i Mireia Fàbrega (E2S) Contacte

Productes de la Terra Maresme
CONSELL COMARCAL DEL MARESME
93 741 16 16 (extensió 410)
Correu electrònic: jaume.gomis@ccmaresme.cat
Web: www.ccmaresme.cat/productesdelaterra

Programa

SESSIÓ 1: Canals de distribució i venda:

  • Objectius:

Disposar de coneixements per donar suport a la presa de decisions a l’hora de triar els canals de distribució i venda

  • Continguts:
  1. Quin paper juguen els canals de distribució i venda en el nostre model de negoci
  2. Canals curts de comercialització: què són i què ens pot aportar cadascun d’ells
  3. Avantatges i inconvenients de la comercialització mitjançant intermediaris
  4. Com gestionem el canal de distribucio i venda
    Els consumidors de Productes de la Terra.

SESSIÓ 2: Tècniques de promoció i venda:

  • Objectius:

Conèixer els factors que cal tenir en compte sobre el producte i els clients.

Familiaritzar-se amb les tècniques de promoció

  • Continguts:
  1. Quins factors cal tenir en compte sobre el producte i els clients
  2. Les tècniques de promoció:
  3. La importància de la comunicació
  4. El briefing
  5. El nom, missatge i imatge corporativa
  6. Estratègies i canals de comunicació
  7. Anàlisi de casos