Fins a l’11 de desembre de 2025
El Consell Comarcal del Maresme aposta per un model de millora contínua i per això s’està dotant de cartes de serveis, un instrument que permet informar, establir uns compromisos envers els usuaris i retre comptes a partir d’una avaluació.
Els primers serveis comarcals que compten amb carta de serveis són els integrats a l’Àrea de Governança, Transparència i Serveis Interns (Assistència als municipis en matèria d’administració electrònica i innovació, Assistència als municipis en matèria de transparència i bon govern, Identitat digital, Oficina d’Assistència en Matèria de Registre i Serveis electrònics)
A aquests, se sumaran 4 serveis de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic:
- Emprenedoria i empresa
- Ocupació i inserció laboral
- Observatori de Desenvolupament Local del Maresme
- Servei Comarcal de Consum
Per a cadascun d’aquests serveis es descriu el seu abast i les línies de serveis incloses, així com els responsables, els compromisos i estàndards mínims de qualitat, les condicions d’accés al servei, les mesures de reparació o correcció en cas d’incompliment, els drets i deures de les persones usuàries, el règim econòmic aplicable, el procediment per presentar queixes i suggeriments, quant i com s’ha de demanar, la normativa, i les vies per obtenir informació.
Prèvi a l’elaboració d’aquestes cartes de serveis, el Consell Comarcal ha obert un període de consulta pública.
Totes les persones interessades en aportar propostes i suggeriments ho poden fer fins a l’11 de desembre en el portal de participació.