Contractació del servei de disseny i implementació d’una campanya de Marketing Inbound i de continguts per al cicloturisme – Maresme EuroVelo 8

Les empreses interessades poden presentar ofertes fins a les 23.59h del 12 de maig de 2025

Oberta la convocatòria perquè les empreses interessades presentin les seves ofertes per a la Contractació del servei de disseny i implementació d’una campanya de Marketing Inbound i de continguts per al cicloturisme. Aquesta actuació s’emmarca en el projecte Maresme EuroVelo 8 i es concreta, com el seu nom indica, en l’elaboració i implementació d’una campanya de màrqueting inbound i de continguts per al cicloturisme.

L’objectiu és donar visibilitat a les actuacions incloses en el Projecte Maresme Eurovelo 8 i situar la comarca del Maresme com a destinació turística sostenible per a gaudir-la
tot l’any amb serveis per a tothom.

El contracte es divideixen en tres fases:

  • Fase 1: Estudi previ
  • Fase 2: Elaboració del Pla de Comunicació i Pla de Màrqueting digital
  • Fase 3: Execució d’accions del Pla de Màrqueting i del Pla de Comunicació

La data màxima de presentació d’ofertes són les 23.59h del 12 de maig d’enguany.

Maresme EuroVelo 8

Maresme EuroVelo 8 és un projecte gestionat pel Consell Comarcal que, aprofitant el traçat maresmenc de la xarxa europea de rutes ciclistes EuroVelo, millorarà la sostenibilitat turística de la comarca mitjançant la promoció del cicloturisme (turisme verd, esportiu i de natura) com a oferta alternativa a la de sol i platja.

El projecte, inclòs a la convocatòria extraordinària 2023 del Plan de sostenibilidad turística en destinos del Ministerio de Industria y Turismo, compta amb una subvenció de 3.090.631 euros en el marc del Pla de Recuperació, Transformacií i Resiliència dels fons europeus Next Generation EU i inclou actuacions genèriques que beneficiaran a tota la comarca i d’altres específiques que es duran a terme en els municipis que s’hi han mostrat interessats.

Les actuacions, que hauran d’estar acabades abans del 31 de març de 2026, s’estructuren en 4 eixos: transició verda i sostenible, millora de l’eficiència energètica, transició digital i competitivitat.