El Consell Comarcal ofereix el microcurs “Gestió de la diversitat LGTBl en l’empresa: avantatges i beneficis” per proporcionar recursos a les empreses per a treballar un pla estratègic i accions tàctiques per a gestionar la diversitat LGBTI.
Aquesta formació, impulsada pel Departament d’Igualtat i Feminismes, va adreçada a les persones responsables de direcció, recursos humans, representants sindicals, comunicació i màrqueting de l’empresa.
CARACTERÍSTIQUES
- Durada: Aquest microcurs es pot fer entre l’11 de maig i el 31 de juliol.. Es pot realitzar en 1 hora i 30 minuts aproximadament.
- Metodologia: El curs es podrà seguir per mòbil, tauleta o portàtil a través de la plataforma d’Snackson. El primer dia del curs l’alumnat rebrà les instruccions per accedir al microcurs i cada dia rebrà uns continguts amb nocions sobre la matèria i algun petit qüestionari. L’alumnat pot atendre aquests continguts en el moment en què disposi millor dins del període de vigència del curs.
- Avaluació: La persona que realitzi el curs haurà de completar el 100% del mateix. Durant el curs es realitza una avaluació continuada en forma de preguntes de consolidació de tipus test.
Terminis d’inscripcions
Les altes a aquest curs es tramitaran quinzenalment, comptant que les sol·licituds s’enviaran els divendres i les altes es faran efectives els dilluns següents.
Data límit per a la inscripció al curs: divendres 17 de juliol.
Curs ofert per:
