Curs: Com fer Marqueting Low Cost l’any 2012

Contingut El Servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal del Maresme, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, ofereix aquest curs a petits empresaris i autònoms d’empreses de serveis i/o productives. L’objectiu és donar-los claus que els hi permetin millorar la competitivitat del seu negoci. Objectius

La majoria de petites empreses estan gestionades per tècnics que desconeixen els principals conceptes del màrqueting, fet que els resta competitivitat a l’hora de cercar nous clients i vendre els seus productes i serveis.

L’objectiu principal és aprendre els coneixements bàsics dels màrqueting adaptat a petites empreses i autònoms, així com quines són les eines que hi ha a la seva disposició l’any 2012, sobretot pensant en les possibilitats econòmiques de què disposen.

Públic Petits empresaris i autònoms d’empreses de serveis i/o productives Modalitat Presencial Horari Dimecres i divendres de 9:30h a 13:30h Dates: Del 12 al 21 de setembre Lloc Consell Comarcal del Maresme (Plaça Miquel Biada 1 de MATARÓ) Entrada per Avda Maresme cantonada amb Avda Jaume Recoder Dates d’inscripció 2012-07-30 Data fi d’inscripció 2012-09-04 Nombre de places Limitat. S’atorgaran per rigoròs ordre d’inscripció Requisits d’accés

Les persones interessades han d’inscriure’s emplenant el formulari que trobaran CLICANT AQUÍ

Aquest curs està cofinançat. La Diputació de Barcelona aporta un 75% del valor total i l’alumne només ha de pagar-ne el 25%. En aquest cas, els alumnes han de pagar 32 euros que s’hauran d’abonar els dies 20 i 21 de setembre

Cost 32 euros que s’hauran de pagar els dies 20 i 21 de setembre Entitat que realitza la formació Seminaris i Formació, SCP (ASIF Consultoria i Formació) Contacte

Per a més informació, podeu contactar amb Maresme Servei d’Emprenedoria
Telèfon: 93 693 14 50
Correu electrònic: emprenedoria@ccmaresme.cat

Organitzen i col·laboren:

 
     
     

Programa

SESSIÓ 1: Conèixer els conceptes bàsics per fer màrqueting efectiu

Objectius:

  • Conèixer els conceptes bàsics de màrqueting per poder posar en marxa de forma efectiva les seves accions operatives.

Continguts:

  • Coceptes bàsics: Què és un DAFO i segmentació?
  • Ha canviat internet la forma de fer màrqueting?


SESSIÓ 2: Portar trànsit al nostre web. Com donar-nos a conèixer

Objectiu:

  • Aprendre els conceptes bàsics relacionats amb el màrqueting on-line, sabent què cal fer i/o què cal contractar en cas de voler-ho fer amb un tercer. Generació de trànsit a la meva web.

Continguts:

  • Com fer una web correctament: disseny, posicionament, usabilitat, aspectes tècnics, paraules clau, densitat.
  • Anuncis patrocinats: google adwords i Facebook. Banners. CVom fer correctament anuncis on-lione, on i perquè.
  • Eines google: Insights; Trends, KeyWord Tool, alert, maps, etc…

SESSIÓ 3: Comunicació amb els clients i què es diu de nosaltres

Objectius:

  • Conèixer què, com i on comunicar els nosres productes i l’empresa. Anàlisi dels resultats per poder millorar constantment

Continguts:

  • Comunicació en mitjans tradicionals i on-line
  • BBDD on-line: on trobar informació
  • Tècniques per aconseguir fer un e-mailing efectiu
  • Comunicació on-line: missatges i blocs
  • Reputació on-line de l’empresa
  • Anàlisis i estadístiques: Google Analytics

SESSIÓ 4: Aprofitar les xarxes socials per fer negoci efectiuç

Objectius:

  • Conèixer i aprendre a utilitzar el netwoeking com a fórmula de millora per l’empresa. Com podem fer negoci a través de les xarxes socials

Continguts:

  • La importància de la prescripció i la col·laboració empresarial
  • Quines són les millors xarxes per fer-hi negoci. Networking on-line
  • Conceptes bàsics generals de totes les xarxes
  • Per a què em serveix el Facebook, Twitter, Linkedln i GRèRA.net?
  • Principals avantatges de cada una d’elles