Inici Documents Formacio emprenedoria

Product discovery, valida la teva idea

INSCRIPCIONS

obertes fins al 2 d’octubre

Aquesta formació presenta una metodologia que introdueix un enfocament diferent per a la creació i llançament de nous productes, sigui dins d’una empresa o en un projecte emprenedor.

Es tracta d’aprendre a validar per poder donar una solució adequada a les necessitats reals de les persones usuàries aportant més focus i qualitat al projecte i una reducció important de temps i diners.

Aquesta metodologia permet estructurar i centrar l’objectiu eliminant característiques supèrflues o inncecessàries.

El curs també ensenyarà a utilitzar eines i dinàmiques creatives per crear propostes innovadores i disruptives.

CONTINGUTS:

  • Els motius del Product discovery
  • les etapes del projecte
  • La potència del producte/servei
  • El patró d’èxit 40-40-20
  • Les fases de la decisió. Les raons racionals i les raons emocionals
  • La descoberta – Empatitzar amb el problema i la persona usuària

Com fer atractiu el teu producte o servei

INSCRIPCIONS

obertes fins al 9 d’octubre

A l’entorn del producte giren molts elements que el fan destacar o no respecte als seus competidors.

El servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal del Maresme ha organitzat aquest curs, gratuït per a les persones participants, en el qual s’ensenyarà a construir productes i/o serveis amb una identitat pròpia que els permeti destacar i diferenciar nítidament dels altres.

CONTINGUTS:

  • Diferències entre marca i servei o producte
  • Definir nivells de servei o producte: nivell de benefici bàsic, nivell de servei genèric, nivell de servei suposat, nivell de servei augmentat, nivell de servei potencial
  • Definir i argumentar posicionament de producte/servei: activitat principal, diferencials dins el rang del sector, rellevància del seu diferencial, notorietat de marca…

Cinc estratègies i quatre tècniques infal·libles per fidelitzar clients

INSCRIPCIONS

obertes fins al 25 de setembre

Qui té un negoci sap el que costa guanyar clients i que aquests es mantinguin fidels a la marca o a l’empresa. Tot i això, és més fàcil i barat aconseguir que un client repeteixi compra que un nou client doni el pas de comprar. A més, les estadístique ens indiquen que la persona consumidora que realitza una segona compra gasta tres vegades més i fins a cinc vegades més si realitza una tercera compra.

Aquesta informació ja indica la importància que té per a un negoci saber fidelitzar la clientela. És per això que el servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal del Maresme vol ajudar a les persones emprenedores que regenten un petit negoci a aconseguir una cartera de clients fidels que, a més, puguin convertir-se en prescriptors i recomanin la marca/servei/empresa a tota la seva xarxa de contactes.

Aquest és l’objectiu del curs gratuït que s’ha programat, en format online, per als dies 29 i 30 de setembre i 1 d’octubre.

CONTINGUTS:

Estratègia i fidelitat

  • Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelitat
  • Entendre que la fidelització de clients és una forma d’assegurar-nos les vendes
  • Atenció personalitzada i construcció d’una relació duradora (conèixer i personalitzar l’atenció al client, servei postvenda, manteniment, garanties, upp-selling)
  • Experiències d’usuaris a un nivell superior: petits detalls que marquen la diferència
  • Mantenir una coherència de marca: compartir el missatge
  • Comunicació amb el client: interactuar amb el client per saber què vol i què pensa
  • Diferenciació: Què podem oferir que ens faci únics.

Tècniques de fidelització

  • Les quatre tècniques de fidelització per excel·lència i exemples creatius d’empreses amb èxit
  • Programes de fidelització i descomptes: tipus i característiques
  • Vendes Vips: venda privada i exclusiva
  • Factors sorpresa: invitacions, detalls i accions especials
  • Canals de comunicació àgils. Pros i contres dels diferents suports: e-mail màrqueting, sms, xarxes socials…. etc.

Potencia el teu negoci a Internet i a les xarxes socials.

Us heu preguntat mai la importància de tenir presència a Internet i a les xarxes socials quan ets un petit negoci local i els recursos econòmics i el temps no et sobren?


La Crisi del Covid-19 ens obliga a reinventar els nostres negocis i a fer-los visibles a través de les xarxes socials. Tots els negocis que vulguin créixer haurien de desenvolupar la seva presència online. En aquest curs aprendreu les eines necessàries per a potenciar el vostre negoci en el món digital i com treure-li el màxim profit.

dates

25, 26, 27 i 28 de maig de 2020

lloc

Online

horari

de 16:00h a 18:00h

preu

16 euros

durada

8 hores

La protecció de dades en les relacions comercials online

Internet ja era la base de molts negocis en les relacions amb els seus clients. Aquest sistema s’ha incrementat arrel de la situació provocada per la pandèmia de la COVID-19 i, tot indica, que en el futur més immediat continuarà creixent.

En aquest curs que organitza el Servei d’emprenedoria del Consell Comarcal del Maresme facilitem informació sobre el tractament de les dades personals que recull l’empresa. Quines eines es poden utilitzar i quines mesures de seguretat s’han de prendre des del moment que es recullen fins que es cancel·len

dates

19 i 21 de maig de 2020

lloc

Online (Meet de Google)

horari

de 16:00h a 18:00h

preu

8 euros

durada

4 hores