
Notícies
- MasOrange, Parlem, Telefónica i Vodafone refermen la seva aposta per l’arbitratge de consumon 7 març 2025 at 08:44
En el marc de la celebració del Mobile World Congress 2025, les 4 operadores de telefonia s’han reunit amb el director de l’Agència Catalana del Consum per signar la seva continuïtat en el Sistema Arbitral, la qual cosa permetrà resoldre de forma àgil i gratuïta totes les controvèrsies entre consumidors i empreses amb relació a la compra de productes o la prestació de serveis
- Informació sobre la inspecció obligatòria de les instal·lacions domèstiques de gas naturalon 6 març 2025 at 13:09
No passar la inspecció cada 5 anys pot comportar el tall del subministrament de gas per motius de seguretat
- Nova regulació per limitar el preu del lloguer de l’habitatgeon 4 març 2025 at 09:01
Des del passat 30 de gener de 2025, estan en vigor noves mesures per limitar i sancionar els increments irregulars del preu del lloguer d’habitatges de residència habitual i permanent, situats en zones de mercat tensat
- Consum i Confianza Online fomentaran les vies extrajudicials de resolució de conflictes en l’àmbit del comerç electrònicon 27 febrer 2025 at 10:21
Nou conveni per millorar la protecció dels consumidors en les compres per internet
Informació
Augmenten les demandes de consum tramitades per l’OCIC Maresme
Augmenten les reclamacions de consum tramitades per l’OCIC Maresme i les consultes relacionades amb la reparació de vehicles i el sector immobiliari
El 43% de les reclamacions de consum estan relacionades amb el serveis bàsics: llum, gas i aigua
El Consell Comarcal publica una sèrie de video-càpsules amb consells de consum
Parlem de consum
Què cal tenir en compte a l’hora de contractar reparacions a domicili?
Comprar en període de rebaixes
Compres segures per internet
Subministraments bàsics
Consum amb consciència
Els teus drets energètics
Consum energètic sostenible
Tens clar què contractes?
Consum en un entorn digital