El Consell Comarcal del Maresme selecciona 6 persones migrades extracomunitàries en situació administrativa irregular

Termini de presentació de sol·licituds: 3 de febrer

El Consell Comarcal del Maresme obre un nou procés de selecció de personal en el marc del Programa Treball i Formació que promou el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya per facilitar la inserció laboral dels col·lectius més vulnerables.

En aquesta ocasió, el Consell Comarcal s’ha adherit a la Línia ACOL 2023 i obre un procés de selecció de personal per a la contractació de 6 persones migrades extracomunitàries en situació administrativa irregular que estiguin en disposició d’obtenir una autorització de residència i treball per arrelament social.

Què s’ofereix?

Les persones seleccionades obtindran un contracte laboral de 12 mesos de durada a temps complet per fer les següents feines:

  • Auxiliar de suport al Centre d’Atenció d’Animals Domèstics de Companyia (CAAD) del Maresme
  • Peó de suport al Centre d’Atenció d’Animals Domèstics de Companyia (CAAD) del Maresme
  • Auxiliar de suport a l’Arxiu comarcal del Maresme
  • Auxiliar de suport al Servei de beques de menjador del Consell Comarcal del Maresme
  • Tècnic de suport en gènere i immigració al Servei d’Igualtat del Consell Comarcal del Maresme
  • Auxiliar de suport al Servei de ciutadania i immigració del Consell Comarcal del Maresme

A banda d’obtenir un contracte laboral, tal i com estableix el Programa Treball i Formació, les persones seleccionades rebran una formació transversal per reforçar les seves competències i un acompanyament específic individualitzat adaptat a les característiques i necessitats pròpies de cadascuna d’elles.

Com accedir-hi?

Les persones interessades han de presentar una sol·licitud al Registre General del Consell Comarcal del Maresme, o a través de la seu electrònica, mitjançant Instància genèrica fent constar que compleixen les condicions i els requisits exigits a la convocatòria.

A la sol·licitud caldrà annexar:

  • Passaport vigent, càdula d’inscripció en vigor o comprovant de sol·licitud de la renovació de la cèdula
  • Certificat d’empadronament històric dels municipis on hagi residit
  • Informe social de l’Àrea de Serveis Socials del municipi on resideixi
  • Autorització per a la consulta de les seves dfades a l’aplicació dels antecedents penals
  • Autorització per a a la consulta de dades padronals
  • Currículum vitae

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el divendres 3 de febrer, inclòs.

Tota la informació de la convocatòria

En aquest enllaç s’especifiquen els requisits que s’han de complir per optar al procés de selecció, així com els criteris de valoració i tota la documentació que han de presentar les persones interessades