Divendres, 11 d´octubre, l´alcalde, Manuel Mas, assistirà a la celebració de la VI Festa del Futbol Mataroní, que tindrà lloc al restaurant Can Bruguera a les 21.30 hores.
Aquesta festa dedicada a l´esport del futbol pretén reconèixer a totes aquelles persones vinculades a aquesta activitat esportiva a la ciutat i que han tingut una actuació destacada durant la temporada 2001-2002.
En total, es calcula que l´esport del futbol mou a la ciutat més de 3.000 esportistes cada setmana, que serien uns 40 clubs.
Així, la Comissió de Clubs de Futbol ha determinat concedir els guardons a les següents entitats i als seus equips que han estat els millors qualificats a les diferents lligues de la temporada 2001-2002:
. CE Valldemia:
Prebenjamí futbol A 3
Cadeca prebenjamí futbol A 7
. UD Cerdanyola:
Benjamí grup 93 futbol A 3
Cadeca benjamí futbol 11
Aleví grup 8 futbol 11
Infantil grup 3 futbol 11
Cadet grup 9 futbol 11
Cadet grup 3 futbol 11
. PSV Ind. Pla d´en Boet
Benjamí grup 92 futbol A 3
Aleví grup 90 futbol A 3
Prebenjamí grup 1 futbol A 7
Aleví grup 10 futbol 11
Aleví grup 3 futbol 11
Infantil grup 14 futbol 11
Amateur grup 5 futbol 11
. CE Mataró:
Aleví grup 91 futbol A 3
Juvenil grup 3 futbol 11
Juvenil grup 1 futbol 11
. UD Cirera:
Prebenjamí grup 2 futbol A 7
Benjamí grup Sur futbol A 7
Cadet grup 8 futbol 11
Centre llatí
Amateur grup 2 futbol 11
. Penya Barcelonista:
Aleví grup Maresme futbol A 7
. CF Salesians:
Cadeca benjamí futbol 11
Juvenil grup 9 futbol 11
. UD Rocafonda:
Aleví grup 9 futbol 11
Infantil grup 15 futbol 11
. Juventus AC:
Juvenil grup 8 futbol 11
. UD Mataronesa:
Amateur grup 4 futbol 11
. AD La Llàntia:
Amateur futbol 11 (ascens a segona regional).
Per altra banda, es farà menció especial a les següents persones, com a reconeixement a la seva tasca:
. Antoni Bruguera: president de la Penya X.
. Xavier Moreno: àrbitre de la delegació comarcal que aquesta temporada ha pujat a la 1a Divisió Nacional.
. Josep Lluís Flores: representant del patrocinador de la festa d´enguany, Trans Mataró – Setradis.
. Joan Graupera: directiu i entrenador de l´Associació Esportiva Juventus.
Com a cloenda de la VI Festa del Futbol Mataroní, el dissabte 12 d´octubre a les 10 del matí s´iniciarà un torneig de futbol en el Camp Municipal de Cirera de la categoria prebenjamí A 7.