Modificacions de trànsit a Dosrius arrel de les obres d’urbanització de l’entorn de la nova escola

Degut a les obres que es realitzaran a l´entorn de la nova escola i al començament dels carrers Joan Cardona, Barcelona i Esteve Albert, després d´analitzar tots els inconvenients i avantatges amb els tècnics municipals, s´ha cregut convenient fer unes modificacions de la circulació de trànsit, per tal d´agilitzar al màxim possible la realització de l´esmentada obra, això vol dir la meitat del temps d´execució del projecte, atenent que la segona quinzena de setembre començarà el curs escolar.


Per aquest motiu, a partir del dia 1 de juliol, de dilluns a divendres, l´accés que va del pont que travessa la Riera del carrer Sant Llop, amb direcció al nucli de Dosrius, romandrà tancat.

Així doncs, durant aquest període, tots els veïns i veïnes que viuen a la zona afectada hauran de realitzar la sortida del municipi amb direcció Mataró, Cardedeu i Llinars de Vallès, … per la carretera que va de Dosrius a Canyamars i agafar la Ronda de Dalt.

Tant els dissabtes com els diumenges s´habilitarà una via provisional perquè la sortida pugui ser pel lloc tradicional de sempre, el carrer Sant Llop.

En cas de riuades s´habilitarà de manera urgent la mateixa solució que els dissabtes i diumenges.

Al mateix temps cal anunciar que els vehicles que vénen de Canyamars i can Massuet-El Far només podran travessar el nucli per la Ronda de Dalt.


Josep Jo i Munné
Alcalde