Cinc estratègies i quatre tècniques infal·libles per fidelitzar clients

INSCRIPCIONS

obertes fins al 25 de setembre

Qui té un negoci sap el que costa guanyar clients i que aquests es mantinguin fidels a la marca o a l’empresa. Tot i això, és més fàcil i barat aconseguir que un client repeteixi compra que un nou client doni el pas de comprar. A més, les estadístique ens indiquen que la persona consumidora que realitza una segona compra gasta tres vegades més i fins a cinc vegades més si realitza una tercera compra.

Aquesta informació ja indica la importància que té per a un negoci saber fidelitzar la clientela. És per això que el servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal del Maresme vol ajudar a les persones emprenedores que regenten un petit negoci a aconseguir una cartera de clients fidels que, a més, puguin convertir-se en prescriptors i recomanin la marca/servei/empresa a tota la seva xarxa de contactes.

Aquest és l’objectiu del curs gratuït que s’ha programat, en format online, per als dies 29 i 30 de setembre i 1 d’octubre.

CONTINGUTS:

Estratègia i fidelitat

  • Conèixer quines són les 5 millors estratègies de fidelitat
  • Entendre que la fidelització de clients és una forma d’assegurar-nos les vendes
  • Atenció personalitzada i construcció d’una relació duradora (conèixer i personalitzar l’atenció al client, servei postvenda, manteniment, garanties, upp-selling)
  • Experiències d’usuaris a un nivell superior: petits detalls que marquen la diferència
  • Mantenir una coherència de marca: compartir el missatge
  • Comunicació amb el client: interactuar amb el client per saber què vol i què pensa
  • Diferenciació: Què podem oferir que ens faci únics.

Tècniques de fidelització

  • Les quatre tècniques de fidelització per excel·lència i exemples creatius d’empreses amb èxit
  • Programes de fidelització i descomptes: tipus i característiques
  • Vendes Vips: venda privada i exclusiva
  • Factors sorpresa: invitacions, detalls i accions especials
  • Canals de comunicació àgils. Pros i contres dels diferents suports: e-mail màrqueting, sms, xarxes socials…. etc.

DOCENT: Esperança Esteve de la consultora Barrachina Castella Consulting

________________________________________________________________________