Guia per la gestió de la qualitat en els serveis de SAD

La Guia per la gestió de la qualitat en els serveis de SAD és un document elaborat conjuntament pel Consell Comarcal del Maresme i professionals dels Serveis Socials d’Atenció Primària dels municipis del Masnou, Montgat i Sant Andreu de Llavaneres. El seu objectiu és ser una eïna útil que permeti als ajuntaments gestionar i dirigir millor la feina i el dia a dia de l’atenció a les persones.Guia per la gestió de la qualitat en els serveis de SAD

 

Clic aquí per a pdf



 
ANNEX I: Model de graella dels objectius dels serveis SAD . Document excel

 
ANNEX V:Model de notificació de reclamació dels serveis de SAD . Document word

 
ANNEX VI: Model d’enquesta de satisfacció dels usuaris/es dels serveis SAD . Document word

 
ANNEX VI: Model d’enquesta de satisfacció dels usuaris/es dels serveis SAD . Document excel

 
ANNEX VII: Model d’acta de control de qualitat dels serveis d’atenció domiciliària . Document excel

MODELS DE FITXES

 
FITXA 1: servei d’àpats a domicili . Document word

 
FITXA 2: servei de teleassistència . Document word

 
FITXA 3: servei de bugaderia . Document word

 
FITXA 4: servei de neteja a domicili . Document word

 
FITXA 5: servei d’ajut a domicili . Document word

 
FITXA 6 : servei d’ajuts tècnics . Document word