Guia per la gestió de la qualitat en els serveis de SAD

    La Guia per la gestió de la qualitat en els serveis de SAD és un document elaborat conjuntament pel Consell Comarcal del Maresme i professionals dels Serveis Socials d’Atenció Primària dels municipis del Masnou, Montgat i Sant Andreu de Llavaneres. El seu objectiu és ser una eïna útil que permeti als ajuntaments gestionar i dirigir millor la feina i el dia a dia de l’atenció a les persones.Guia per la gestió de la qualitat en els serveis de SAD

     

    Clic aquí per a pdf



     
    ANNEX I: Model de graella dels objectius dels serveis SAD . Document excel

     
    ANNEX V:Model de notificació de reclamació dels serveis de SAD . Document word

     
    ANNEX VI: Model d’enquesta de satisfacció dels usuaris/es dels serveis SAD . Document word

     
    ANNEX VI: Model d’enquesta de satisfacció dels usuaris/es dels serveis SAD . Document excel

     
    ANNEX VII: Model d’acta de control de qualitat dels serveis d’atenció domiciliària . Document excel

    MODELS DE FITXES

     
    FITXA 1: servei d’àpats a domicili . Document word

     
    FITXA 2: servei de teleassistència . Document word

     
    FITXA 3: servei de bugaderia . Document word

     
    FITXA 4: servei de neteja a domicili . Document word

     
    FITXA 5: servei d’ajut a domicili . Document word

     
    FITXA 6 : servei d’ajuts tècnics . Document word